Thursday 16 February 2012

cerita si gadis

Assalamualaikum..

Bermula lah aku nak berceloteh kat sini.Blog baru yang d'create untuk karya-karya novel dan cerpen.Baru aku ada masa nak buat blog dan selenggara agar lebih cantik lagi.Bukan apa,blog sebelum ni aku tinggal macam tu aje.Busy lah katakan.

Start malam ni aku create blog dan ini post pertama.Lepas ni kena berusaha cari follower dan daftar kat nuffnang.Banyak lagi benda yg aku tak tau.Slow-slow dulu.Tak perlu nak kelam kabut bagai.Dan malam ni aku tido lewat sangat sampai jam 3.33 pagi.Takpe2x..ni lah namanya pengorbanan..

Lepas tu kena ready study balik.Cuti sem dah nak habis pun.Tapi,aku balik lewat sikit sbb tak puas lagi nak rehat lama2x kat umah.Semua kerja2x register kursus pn buat on9 je.Pasal isi jadual tutorial tu nanti suruh bff aku tlg.Tu lah namanya ada kawan..

oklH.banyaklah pula celotehnya..1st post setakat ni aje..

No comments:

Post a Comment